top of page
Image by Marla Prusik
GYIK
  • Hova érkezik a bevétel?
    A bevétel minden esetben a tulajdonos által megjelölt bankszámlára érkezik.
  • Milyen oldalakon hirdetitek meg a lakásomat?
    Airbnb, Booking.
  • Hogyan történik az elszámolás ?
    Havonta készítünk egy részletes, minden tételt tartalmazó elszámolást, amit emailben elküldünk az ügyfeleinknek.
  • Nyomon tudom-e követni a lakásom kiadását ?
    Igen, a tulajdonosnak mindenre van rálátása. Látja a vendégekkel történő kommunikációt, kifizetést, foglalás utáni értékelést.
  • Károkozás esetén mi a teendőm ?
    Amennyiben egy vendég kárt okoz, a takarító személyzet jelzi felénk, mi benyújtjuk a panaszt az illetékes szervnek, aki pedig levonja az összeget a vendég számlájáról. A javításról, eszköz pótlásról mi gondoskodunk.
  • Mi dolgom lesz a lakáskiadással ?
    Célunk az hogy minden terhet levegyünk ügyfeleink válláról. Természetesen észrevételeid nyugodtan jelezheted felénk, igényeid figyelembe vesszük a lakáskiadás során.
  • Honnan tudom, hogy megfelelően foglalkoznak a lakásommal?
    Csapatunk létszáma folyamatosan és rugalmasan változik annak érdekében, hogy mindig elegendő figyelmet tudjunk fordítani az általunk kezelt ingatlanokra.
  • Mi történik, ha egy vendég kárt okoz a lakásomban?
    A kártérítési folyamatot mi intézzük szálláshely közvetítő platformon keresztül. Jelenleg a kártalanítási arányunk 100%.
  • Megszállhatok én is a saját lakásomban?
    Természetesen igen, de előre egyeztetés szükséges, hogy van e már foglalás az adott dátumra.
bottom of page