top of page
GYIK
-
Hova érkezik a bevétel?A bevétel minden esetben a tulajdonos által megjelölt bankszámlára érkezik.
-
Milyen oldalakon hirdetitek meg a lakásomat?Airbnb, Booking.
-
Hogyan történik az elszámolás ?Havonta készítünk egy részletes, minden tételt tartalmazó elszámolást, amit emailben elküldünk az ügyfeleinknek.
-
Nyomon tudom-e követni a lakásom kiadását ?Igen, a tulajdonosnak mindenre van rálátása. Látja a vendégekkel történő kommunikációt, kifizetést, foglalás utáni értékelést.
-
Károkozás esetén mi a teendőm ?Amennyiben egy vendég kárt okoz, a takarító személyzet jelzi felénk, mi benyújtjuk a panaszt az illetékes szervnek, aki pedig levonja az összeget a vendég számlájáról. A javításról, eszköz pótlásról mi gondoskodunk.
-
Mi dolgom lesz a lakáskiadással ?Célunk az hogy minden terhet levegyünk ügyfeleink válláról. Természetesen észrevételeid nyugodtan jelezheted felénk, igényeid figyelembe vesszük a lakáskiadás során.
-
Honnan tudom, hogy megfelelően foglalkoznak a lakásommal?Csapatunk létszáma folyamatosan és rugalmasan változik annak érdekében, hogy mindig elegendő figyelmet tudjunk fordítani az általunk kezelt ingatlanokra.
-
Mi történik, ha egy vendég kárt okoz a lakásomban?A kártérítési folyamatot mi intézzük szálláshely közvetítő platformon keresztül. Jelenleg a kártalanítási arányunk 100%.
-
Megszállhatok én is a saját lakásomban?Természetesen igen, de előre egyeztetés szükséges, hogy van e már foglalás az adott dátumra.
bottom of page